Sunday 4 May 2014

Qualified personal trainer!!

I did it! I passed my PT exam! I found out last night and actually started crying of joy and relief. I've never studied that hard for anything in my whole life. Over the moon I passed it. Today it's my nutritionist exam and I've been awake since 5.30... Ha ha. 

Wish me luck peeps!


Jag gjorde det! Jag klarade min PT examen! Fick reda på det igår kväll och började gråta av glädje och lättnad. Har aldrig pluggat så hårt för något i hela mitt liv. Helt överlycklig!
Idag är det kostrådgivar examen och jag har varit vaken sen 5.30.. haha.

Håll tummarna för mig!

All of us girls passed and I'm extremely proud of my girls. Couldn't have done this without them. Dream team <3 
 

1 comment:

  1. Congratulations Sofie! That's great news :) It just shows that hard work pays off! Now you can give me some tips :P

    ReplyDelete