Tuesday 25 March 2014

Fruit Freak!

I am one of these people who could NEVER stop eating fruit. If there's one thing I do really love (apart from chocolate of course) it's fruit. 
What's great about living in Spain is that it's fairly cheap and most of it local produce. Two thumbs up! 
Every Saturday they have a market here in Nueva Andalucia and they have fruit and veggie stall which I couldn't resist. I bought oranges, watermelon, honeydew melon, mango and strawberries. My favorites! Especially watermelon.. Mmm
What's your favorite fruit? 

Jag är en sån person som ALDRIG skulle kunna sluta äta frukt. Om det är något jag verkligen älskar (utöver choklad såklart) så är det frukt. 
Något som är riktigt bra med att bo i Spanien är att frukten är ganska billig och mestadels närproducerat. Två tummar upp! 
Varje lördag har dom en marknad här i Nueva Andalucia och givetvis kunde jag inte motstå frukt och grönsaksståndet. Jag köpte apelsiner, vattenmelon, honungsmelon, mango och jordgubbar. Mina favvosar! Speciellt vattenmelon.. Mmm
Vilken är din favorit frukt?



 
 

No comments:

Post a Comment