Thursday 27 March 2014

Tabata it up!

Super trouper amazing workout today! Endorphin kick deluxe!
I was training/training with my friend Alexandra and we did tabata training. I was so sweaty and hot I even got some tiny sweat blisters on my right side boobie, lol. 
The actual workout I found from Ida Warg's blog. She's such an awesome and inspirational blogger. Check her blog out if you haven't already :) I did realize that I misunderstood the instructions a little bit and did 8 of each exercise instead of 4, no wonder it was so hard ;)

We did following -

1 Tabata = Work 20s, rest 10s X 8
Tabata 1: High knees + Biceps curl rubber band.
Tabata 2: Skipping + crunches.
Tabata 3: Squats with jump + dips.
Tabata 4: Skipping + Hip lifts.
tabata 5: Half burpees + Twisted plank.


Värsta grymma passet blev det på gymmet idag! Endorfinkick deluxe!
Jag tränade/tränade ihop med min kompis Alexandra och vi körde ett tabata pass. Jag var så svettig och varm efteråt, hade tillomed fått små svettblåsor på mitt vänstra bröst, haha. 
Själva passet hittade jag på Ida Warg's blogg. Hon är en så inspirerande och grym bloggare. Kika in på hennes blogg om ni inte redan gjort det :) Jag förstod nu i efterhand att jag hade missuppfattat antalet reps dock så gjorde 8 utav varje övning istället för 4, inte konstigt det var så tufft ;)

What have you been training today? Vad har ni tränat idag?



No comments:

Post a Comment