Saturday 30 November 2013

Challenge completed

Yes! I'm done with the butt killer challenge now. I actually think my booty is popping a bit more so this weeks hard work in the gym have given results :)
3 days off work and I'm shortly going to Fuengirola to meet a friend for lunch then off to Ikea and tonight I'm in Puerto Banus to celebrate my friends whos wedding I went to in Vegas.
Wishing all of you a fantastic weekend! 


JA! Då var butt killer utmaningen avklarad. Tycker faktiskt min rumpa ser lite större ut efter denna veckan, gymmet ger verkligen resultat :)
3 lediga dagar och jag ska strax åka till Fuengirola och träffa en vän på lunch sen åker jag vidare till Ikea och ikväll är jag i Puerto Banus och firar mina vänner vars bröllop jag var på i Vegas. 
Önskar er alla en riktigt härlig första advents helg!

 

No comments:

Post a Comment