Wednesday 9 April 2014

Green morning

This is usually the kind of drink I start my day with after a 30-45 min power walk. It's super tasty and filled with good stuff. I use 2,5 dl of liquid such as oat/almond/coconut milk or coconut water, 2 tbs hemp protein, 2 tbs super greens, 1/2 avocado or banana and 1/2 a lemon. Put it all in your blender until smooth. 

Enjoy a healthy and tasty start to your day! 

Detta är vad jag vanligtvis startar min dag med efter en power walk på 30-45 minuter. Den är supergod och fylld med nyttigheter. Jag använder mig av 2,5 dl vätska såsom havre/mandel/kokosmjölk eller kokosvatten, 2 msk hampaprotein, 1 msk supergreens, 1/2 avocado eller banan samt 1/2 citron. Kör allt i en blender. 

Njut av en nyttig och god start på dagen! 
 

 

No comments:

Post a Comment