Wednesday 4 December 2013

Challenge - Rate your workout

Found this awesome idea on Olga Rönnbergs blog that I just need to share with you guys. She has come up with a December challenge where you rate your workout with cash.

 Take an empty jar and for every workout you do rate it from 1-5 and the better workout the more money goes in to the jar (I will rate them from £1-5 but you decide the amount yourself). You know deep within when you have done a good workout, no doubt about it. You can do the same for good food days etc. By the end of the month you will have some extra cash to spend on whatever you wish. I will put them towards my savings for my personal trainer and nutritionist course. I truly think this is a fantastic idea, what do you guys think? Are you in?


Okej så jag hittade en riktig toppenidé i Olga Rönnbergs blogg som jag var tvungen att dela med mig utav till er. Hon har kommit på en utmaning som sträcker sig över hela december månad och utamaningen är att ni ska bedöma era träningspass med pengar. 

Ta fram en tom burk och efter varje träningspass lägger du i en viss summa pengar beroende på hur bra genomfört passet var. Jag ska bedöma mig själv på en skala 1-5 och därefter lägga £1-5 i burken. Man kan ju själv bestämma sin summa man vill lägga och det bästa är att du kan vara helt ärlig. Vi vet när vi gjort ett riktigt bra pass inte sant?!
Förhoppnings har du en liten summa sparade pengar i slutet på månaden och kan unna dig något för dom. Själv ska mina pengar gå till mina sparningar för personlig tränar & kostrådgivarkursen. Jag tycker verkligen detta är en fantastisk idé, vad tycker ni? Är ni med mig?



No comments:

Post a Comment