Friday 8 November 2013

Taking on The Rock

After a long day in the office there's nothing better than getting out and get fresh air. I like to combine being outdoors with exercising. Luckily here in Gibraltar we have a massive rock which provides me with a challenging workout and I also get to see the cute baby apes. If I have a day off work I often walk all the way around the rock which is 10k plus and rather challenging with a lot of steep hills. The views and scenery is absolutely amazing and it's far more inspiring and fun than going on the treadmill. I usually sprint up the hills and run through the tunnels. No gentle strolling for me ;)
Try to get outdoors and exercise at least once a week, it's so uplifting and refreshing!
 Do you exercise outdoors?

Efter en lång dag på kontoret finns det inget bättre än att komma ut i friska luften. Jag gillar att kombinera min tid utomhus med träning. Här i Gibraltar finns det en stor klippa som erbjuder utmanande utomhusträning och ett plus i kanten är att jag också får se söta små babyapor. Om jag har en ledig dag gillar jag att gå runt hela klippan vilket är en runda på över en mil som är utmanande då det är massor med branta backar. Omgivningen är helt fantastisk och det är bra mycket mer inspirerande än att springa på löpbandet. Jag brukar sprinta upp för alla backarna och genom tunnlarna. Ingen söndagspromenad här inte ;) Försök att träna utomhus åtminstonde en gång i veckan, det är så uppiggande och uppfriskande!
Brukar ni träna utomhus?



 


No comments:

Post a Comment