Wednesday 20 November 2013

Birthday and new in - "sportdrobe"

Yesterday I turned 25. Happy birthday to me! I celebrated my birthday during the weekend it was so much fun but I'm stuck with a nasty cold now. Drinking really lowers your immune defense. Hence why I'm not doing it so often these days. I'm back on track now tho and did a killer workout today. Woop woop!
Of course I went shopping during the weekend and managed to get myself quite a few lovely items for my "sportdrobe". Oysho's got so much nice workout clothes I almost ended up buying all of it. In the end I got it down to 5 pieces but I'm sure I will get some more next time I'm there ;)
What's your favorite sportswear brand?


Igår fyllde jag 25. Grattis till mig! Jag firade i helgen och hade så himla kul men tyvärr drog jag på mig en vidrig förkylning. Immunförsvaret blir verkligen så dåligt utav att dricka alkohol. Det är därför jag gör det väldigt sällan nuförtiden. Jag mår mycket bättre idag dock så blev ett riktigt mördarpass på gymmet, woop woop! 
Blev givetvis lite shopping under helgen också, köpte jättefina träningskläder på Oysho. Ville köpt hela deras kollektion med träningskläder men lyckades få ner det till några plagg bara. Blir säkerligen mer nästa gång jag är där ;)
Vilket är erat favortimärke på träningskläder?





No comments:

Post a Comment